Saturday 10 October 2015

MAAF

"M A A F"


Kenapa aku buat entri 'Maaf' ? Sebabnya,,

ASIF

Alhamdulillah.
Aku diberi peluang untuk mohon keampunan.
Mohon keampunan dari kalian.

Maaf.
Andai selama ini aku pernah buat kau marah, benci, menyampah dll.
Maaf.
Andai selama ini aku sering sakitkan hati kau.
Maaf.
Andai diri ini selalu menyusahkan kau.
Maaf.
Andai aku tidak cukup sempurna di mata kau.
Maaf. 
Dan maaf.

Aku manusia yang tak lepas dari buat dosa.
Setiap masa, minit, saat.
Ada dosa yang mengalir.

Maaf.
Aku tak mampu nak ucapkan pada semua orang didunia ini.
Sebab tu,
Aku buat entri ni.

Maaf.
Seandainya diriku sudah tak ada didunia ini,
Tak mintak banyak.
Sedekahkan Al-Fatihah dan maaf kan aku.

Aku minta maaf.
Asafun.
Im sorry.
Mianie.

______________________________

Kau tau kenapa aku tetiba nak buat entri ni ?
Sebab aku rasa, aku dah tak lama.
Ya.
Dah tak lama...
Allahuakabar...

"Ya Allah.. Izinkan aku bertaubat sebelum ajal ku tiba"

Aamiinn...

Maafkan aku

No comments:

Post a Comment